poniedziałek, 16 lipca 2012

Metamorfoza !

Dzisiejszą metamorfozę przeprowadziłam Magic-4. Pisała w zgłoszeniu, że jest brzydka jak JAPONEK! Heh, nie obawiaj się! Wcale tak nie sądzę! 


PRZED: Według Twojej prezentacji ukazujesz luz. NIE, NIE i jeszcze raz NIE! Nie pasuje do tak sympatycznej osoby, jak Ty! Co do wyglądu robisz z Siebie ...( wiesz co ). Ta fryzura mnie przeraża! Z jednej strony wygolona, a z drugiej ROSZPUNKA! Nie podoba mi się ten wygląd [bez obrazy, jestem szczera]. Ogólna ocena 6/10 


PO: Twój wygląd jest bardziej spokojny i ukazuje uosobienie Twojego charakteru. Czapka ukazuje także Twój dotychczasowy styl: LUZ. Pokazałam także w tej metamorfozie wrażliwość, czyli te łezki w Twoich oczach.


Oto była moja pierwsza metamorfoza! Ktoś czuje się "Brzydkim Kaczątkiem", albo po prostu chce zobaczyć, jak by wyglądał lepiej w innym stylu ? Zgłoś się {napisz komentarz do tego posta i podaj swój nick na stardoll.com.}


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz