poniedziałek, 16 lipca 2012

Metamorfoza !

Hej. Dzisiaj przeprowadzę metamorfozę RosalieMcSayner. Myślę, że nie będzie za dużo ,,roboty''




Przed :
Nie jest źle. Ocena za ten wygląd to 8/10. Dlaczego? Ponieważ nie podoba mi się twój różowy puder po boku policzka. Wiem, że czujesz już ten luk =) !



Po:
      

Jak wcześniej pisałam dużo nie przeprowadzałam zmian. Nie rozumiem, jeśli masz szminki, to czemu nie malujesz ust?! Aaa. i zauważyłam w twej twarzy mały minusik. Jaki? Jest on na policzku, wyróżnia się, wiesz o co chodzi, jeśli tak to to zmień najlepiej na odcień skóry. Nie obraź się wygląda to tak: np. jakby murzyn, miał białe policzki ? Jeśli zrozumiałaś to OK. I jak wam się podoba ta metamorfoza ?



                                  

1 komentarz:

  1. Szminek nie używam, ponieważ odcienie nie są zbyt fajne, poza tym , np.kiedy mam mocno pomalowane oczy, nie lubię jak jest też szminka, po wtedy wydaje się tego za dużo. Zwłaszcza jeśli szminka jest w bardzo rzucającym się w oczy kolorze.;)

    OdpowiedzUsuń